JCI ROERMOND

JCI Roermond is opgericht in 1979 en telt op dit moment 10 enthousiaste, ondernemende en leergierige leden tussen de 23 en 40 jaar. JCI Roermond staat garant voor een dosis humor en gezelligheid, maar weten ook het uiterste in elkaar naar boven te halen. Dit zorgt ervoor dat wij vaak tot een succesvol inititief komen, waarbij wij van elkaar en onze omgeving veel leren. Deze learning by doing mentaliteit staat bij ons dan ook hoog in het vaandel.

Leden

Ben Kleukers

Lieke Kanders

Mandy Segers

Marc Hensen

Marieke Roelofs

Marissa Meegdes

Nicolle Heuts-Tissen

Renée Weerens

Robbert Eggen

Robin Evens

WAT DOEN WIJ?

Wij hebben 12 maal per jaar een ALV waarbij wij met elkaar zoeken naar nieuwe uitdagingen voor onszelf. Ieder lid krijgt daarbij zijn eigen rol en deze zal ieder jaar variëren van deelnemend lid tot aan voorzitter van de kamer. Ieder jaar wordt er voor de kamer een nieuw bestuur gevormd en worden de overige leden onderverdeeld in verschillende commissies. Elke commissie krijgt een commissievoorzitter toebedeeld. Samen zorgen alle leden er voor dat de doelstellingen, die door het bestuur aan de commissie gesteld zijn, worden behaald. Dit zijn de commissies die wij bedelen:

Fundraising | Leden & Trainingen | PR & International business | Social Events | Social Responsibility | Kascommissie

Weet jij al welke rol jij gaat spelen in onze kamer?

LID WORDEN!

‘60 uur per week’ knallers, ‘Ja, doe ik wel’ regelaars, ‘Glas half vol’ positivo’s, ‘Ja, weer een studie erbij’ verzamelaars, ‘Boom knuffelende’ wereldverbeteraars en ‘Hoofd in de wolken’ creatieven. Ja, we hebben ze allemaal bij JCI Roermond. Wat ze gemeen hebben? Ze zijn leergierig, enthousiast en ondernemend en willen iets betekenen voor de maatschappij. Welke kwaliteiten en karakter jij ook bezit, bij JCI Roermond groeien die nog meer. Ben je geïnteresseerd in een lidmaatschap bij onze kamer, aarzel niet en neem contact met ons op. Onze commissie members zal spoedig een kennismakingsgesprek met jou aangaan!

COMMISSIES

FUNDRAISING

Het opzetten van een fonds wervend(e) project(en) met als uitgangspunt de verworven fondsen te besteden aan een goed doel.

 

LEDEN & TRAININGEN

Leden: gericht op het behouden van leden en het aantrekken van nieuwe leden.

Trainingen: LEAP (Learning EducationAction Programm). Gericht op de ontwikkeling van leiderschap door het organiseren van trainingen en bedrijfsbezoeken.

 

PR & IINTERNATIONAL BUSINESS

Hieronder rekenen wij het bedrijven van zowel externe als ook interne communicatie en marketing : contacten met de (regionale) pers, met serviceclubs, met andere Kamers, met lokale ondernemers (verenigingen) en de (lokale) overheid. Maar denk ook aan het geven van voorlichting over JCI-zaken aan de eigen Kamerleden. Dit omvat ook zakelijke netwerkontmoetingen

 

SOCIAL EVENTS

Projecten gericht op kinderen, projecten tot behoud van historische binnensteden, projecten ten behoeve van gehandicapten of bejaarden, kortom: alle projecten ten behoeve van de lokale gemeenschap.

 

SOCIAL RESPONSIBILITY

Hieronder valt het organiseren van evenementen voor de leden en hun gezin. Een belangrijk doel voor de sociale factor binnen de kamer en te streven voor verbondenheid.

 

KASCOMMSIIE

Verslag doen en ledenvergadering adviseren inzake decharge ALV Januari en tussentijdse controles uitvoeren.